Pogoji poslovanja

Registracija

Ob naročilu izdelka v naših spletnih trgovinah www.osebnovarovalnaoprema.si www.pentagons.si katere lastnik smo kot podjetje UPline d.o.o., se je potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in e-naslov na katerega kupec prejme potrdilo in v primeru pravne osebe tudi davčna številka podjetja. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani se strinjate z vsemi pogoji poslovanja podjetja UPline d.o.o.

Naročanje

Vsa naročila potekajo preko spletnih trgovin www.osebnovarovalnaoprema.si www.pentagons.si, katere lastnik smo kot podjetje UPline d.o.o. in so dostopna 24 ur na dan in 7 dni na teden. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega izdelka ni na zalogi, nam pošljite poizvedbo na E: info@upline.si  in obvestili vas bomo, ali je dobava mogoča. Izdelki v spletnih trgovinah so kakovostni in v skladu s standardi, ki jih zagotavljajo naši dobavitelji. Za podrobnejše informacije o sestavi posameznega izdelka nam pišite po elektronski pošti. Cene veljajo do trenutka objave novega cenika na spletni strani. Vse cene izdelkov v spletnih trgovinah podjetja UPline d.o.o. so v evrih z dodanim 22% DDV. Izdelke dostavlja Pošta Slovenije, d.d., po ceniku, objavljenem na spletni strani www.upline.si.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika kot kupca. Pogodba bo shranjena pri našem podjetju, dostop do nje je mogoč osebno na naslovu podjetja, po pošti ali e-pošti. Znižani izdelki so označeni z oznako “AKCIJA”.

Oddaja naročila je mogoča tudi po telefonu. Kupec s klicem na številko za naročanje G: 031 381 490 lahko odda naročilo, ki ga mora tudi pisno potrditi z jasnimi besedami (npr. “potrjujem naročilo”), tako da po e-pošti odgovori na potrdilo, ki mu je posredovano ob oddaji naročila. Pogodba je sklenjena, ko kupec pošlje pisno izjavo, da ponudbo sprejema. Kupca za klice na telefonsko številko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov bremeni le osnovna cena telefonskega pogovora, ki jo zaračunava telekomunikacijski operater.

Status naročila

Status naročila prejmete po e-pošti. Vsako spremembo naročila dobite na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob nakupu. Prav tako dobite e-pošto, če kateri od vaših naročenih izdelkov trenutno ni dobavljiv ali je dobavljiv kasneje kot je predvideno s strani dobavitelja.

Dobavni roki

Dobavni roki so kratki v primeru, da je izdelek na zalogi.  Izdelki na zalogi so dobavljivi v roku 1 do 3 delovnih dni. V primerih, ko se zgodi, da izdelka ni na zalogi, takrat vas bomo o tem obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila. Daljši dobavni roki so predvsem pri izdelkih, ki so specifični in dobavitelji ne morejo zagotoviti takojšnje dobave. Načeloma dobavni roki ne presegajo 14 dni od potrjenega in plačanega naročila.

Pošta Slovenije

Pri dostavi sodelujemo s Pošto Slovenije, d.d., ki zagotavlja hitro in zanesljivo dostavo paketov. V večini primerov stranke naročene izdelke prejmejo že naslednji delovni dan. V času sezonskih razprodaj in akcij, se lahko zaradi povečanega prometa, čas obdelave vašega naročila podaljša.

Načini plačila:

Z gotovino po povzetju:

Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu ta dostavi naročeno blago. Takšen način plačila je namenjen predvsem fizičnim osebam in gre za naročila manjše vrednosti.

Prek TRR po izdanem predračunu:

Kupcu po e-pošti izdamo račun/predračun za naročeno blago oz. naročilo takoj po izvedbi nakupa, ki ga poravna z nakazilom na TRR podjetja. Blago bo odposlano takoj, ko bo na TRR podjetja razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno. Takšen način plačila je namenjen predvsem pravnim osebam in gre za naročila večjih vrednosti.

S plačilnim sistemom PayPal:

Kupec je preusmerjen na varno stran sistema PayPal, kjer opravi plačilo. Blago bo odposlano takoj, ko iz sistema PayPal prejmemo potrditev o plačilu. Račun za plačilo prejmete na naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila. Takšen način plačila je namenjen tako pravnim kot fizičnim osebam. 

Obvestilo o računu in obveznosti kupca

Obvestilo o obveznosti izdaje računa in izročitve računa kupcu ter obveznosti kupca, da prevzame in zadrži izdani račun, je na voljo na povezavi: “Vklopi razum, zahtevaj račun!”

Zamenjava blaga

Če je kupec naročil izdelek, ki mu kakorkoli ne ustreza (prevelik, premajhen,…), ga lahko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pri nas zamenja. O želeni zamenjavi nas mora obvestiti v 14 dneh na E: info@upline.si. V naši vednosti in po dogovoru nam izdelek pošlje na naslov za menjave in vračila:

UPline d.o.o., Šlandrov trg 40, 3310 Žalec

in poslali mu bomo drugega, skladno z dogovorom. Edini strošek, ki bremeni kupca, je strošek vračila izdelka.

Preklic naročila in neprevzem pošiljke

Kupec lahko svoje naročilo prekliče v dveh urah po oddaji naročila. Pri pravočasnem preklicu naročila kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Naročilo prekličete na E:  info@upline.si. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi pozneje, vendar samo, če mu po emailu sporočimo, da izdelka, ki ga je naročil, ne moremo pravočasno dobaviti.

Reklamacije in vračilo blaga

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik ima skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) pravico, da v 14 dneh od prejetja blaga podjetju sporoči oz. poda izjavo, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži podjetju z nedvoumno izjavo, ki jo pošlje na E: info@upline.si, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Kupec ima za tem 14 dni, da blago vrne v nespremenjeni količini in obliki ter ga pošlje podjetju na naslov za vračila in menjave: UPline d.o.o., Šlandrov trg 40 3310 Žalec. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila blaga z odkupninami ne sprejemamo! Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kot navaja 43.d člen ZVPot, vrnemo prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Denar bomo vrnili nemudoma, ko bo to mogoče, vendar ne pozneje kot v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Slikovni material izdelkov spletnih trgovin

Slike oz. fotografije izdelkov, ki so objavljene v spletnih trgovinah katerih lastnik je podjetje UPline d.o.o., so zaradi specifike spletne trgovine digitalno obdelane, zato ne izključujemo odstopanja v barvnem odtenku prejetih izdelkov.  Do razlik v barvnem odtenku izdelka lahko pride tudi zaradi uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do želene spletne trgovine. Vsaka naprava (računalnik, mobilni telefon, dlančnik,…) prikazuje barve in barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake:

Skladno z ZVPot je napaka stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik skladno z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v dveh letih, odkar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na ta način:

  • če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita;
  • kupec mora prodajalca obvestiti na info@upline.si in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda;
  • obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v osmih dneh ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel pri spletnem nakupu. Kupec, ki ni potrošnik skladno z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Skladno z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži skladno s tem zakonom. Skladno s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za SRPS tukaj.

Politika varstva osebnih podatkov

Politika varstva osebnih podatkov podjetja UPline, kateri je lastnik spletnih trgovin: www.osebnovarovalnaoprema.si, www.pentagon.si, je dostopna tukaj.

Odjava od prejemanja komercialnih in informativnih sporočil

Prejemanje reklamnih in informativnih elektronskih sporočil (E-novice) lahko prekličete tako, da na dnu sporočila sledite povezavi “Odjava od E-novic”. Ponovna prijava je mogoča v spletni trgovini ali z oddajo novega naročila.

Prejemanje komercialnih in informativnih SMS-sporočil lahko prekličete s sporočilom ODJAVA na G: 031 381 490 ali ustno s telefonskim klicem na mobilno telefonsko številko G: 031 381 490 v delovnem času podjetja ali pisno na info@upline.si, kjer kot predmet sporočila navedete ODJAVA in pripadajočo telefonsko številko. Ponovna prijava je mogoča z oddajo novega naročila.

Podjetje UPline d.o.o.

Podjetje UPline d.o.o. je vpisano v poslovni register Slovenije AJPES, izpostava Ljubljana, z dnem ….. z matično številko ….. ID za DDV je SI…., podjetje je zavezano za DDV. Podjetje ni zavezano k nobenim kodeksom ravnanja. Podjetje je vpisano v sodni register pod številko SRG …. pri Okrožnem sodišču v …..

Pritožbe, reklamacije in informacije

Za morebitne pritožbe, reklamacije in informacije, povezane z našimi storitvami, nas lahko:

  1. POKLIČETE V ČASU DELOVNIH DNI:

G: 00386 31 381 490

G: 00386 70 725 071

kar je tudi najhitreje za pridobitev želenih informacij

  1. PIŠETE NA NASLOV:

Naslov podjetja: UPline d.o.o., Šlandrov trg 40, 3310 Žalec

  1. PIŠETE NA EMAIL:

E: info@upline.si  

 

Delovni čas podjetja UPline d.o.o.

Od pon. do petka: od 08.00 ure do 18.00 ure

Sobote, nedelje in prazniki zaprto