Reševanje reklamacij

Vračilo blaga in pravica do odstopa od nakupa

 

  • čas za vračilo ali zamenjavo - v roku osmih (8.) dni od prejema blaga
  • obvezno priložena kopija računa
  • strošek vračila blaga nosi kupec
  • strošek ponovnega pošiljanja blaga nosi prodajalec
  • pošiljk z odkupninami ne sprejemamo

 

Informacije:

E: info@upline.si 

T: 03 620 81 52

_____________________________________________________________________________________

*Prosimo, preberite naslednje besedilo:

 

Že kupljeno blago, pod pogojem, da je blago nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec v roku 8. (osmih) dni od prejema blaga, pošlje nazaj prodajalcu in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek vračila blaga nosi kupec, strošek ponovnega pošiljanja pa prodajalec – lastnik spletne trgovine t.j. UPline d.o.o.
 
Kupcu pripada pravica, da v 8. (osmih) dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 8. (osmih) dni od obvestila o odstopu od pogodbe nepoškodovane in v originalni embalaži s priloženim računom.

Vračilo blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na E: info@upline.si , blago pa vrniti v 8. (osmih) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži.

Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema odkupnih pošiljk. Kupcu bo kupnina vrnjena v roku 3. (treh) dni izključno na njegov osebni ali poslovni TRR, najkasneje pa v 16. (šestnajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva.
 
Reklamacija blaga 

 

  • čas za reklamacijo - v roku osmih (8.) dni od prejema blaga
  • obvezno priložena kopija računa
  • strošek vračila in prejema blaga nosi prodajalec - prevzem Pošta Slovenije
  • Prosimo, preberite spodnje besedilo...
  • o poteku postopka reklamacije bo kupec redno informiran

 

Informacije:

E: info@upline.si 

T: 03 620 81 52

_____________________________________________________________________________________
 

*Prosimo, preberite naslednje besedilo:

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopal od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 8 (osmih) dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine.


V primeru reklamacij nas lahko pokličete na številko T: 03 620 81 52, ali pa nam pišete na E: info@upline.si, pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov preko našega kurirja. Kurir bo reklamirano pošiljko prevzel pri vas, na naše stroške. Drugačen način vračila blaga na naše stroške ni možen! Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). 


V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni oziroma poštni službi in sicer tako, da o zadevi seveda najprej obvestite lastnika spletne trgovine UPline d.o.o. preko E: info@upline.si  ali na T: 03 620 81 52, mi pa Vam po predhodnem dogovoru z Vami, pošljemo kurirja dostavne službe, ki prevzame pošiljko v enakem stanju, kot ste jo prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili), vi pa izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z našo dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času, seveda ob predpostavki, da prejmemo od kupca vse želene podatke, ki jih potrebujemo za rešitev nastale situacije.

 

Pritožbe in spori

 

  • čas za odgovor na pritožbo - rok osmih (8.) dni od prejema pritožbe kupca
  • Kontaktna oseba - direktorica Claudija Hočevar
  • T: 03 620 81 52
  • E: info@upline.si 

_____________________________________________________________________________________

*Prosimo, preberite naslednje besedilo:

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku 8. (osmih) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

 
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Za vsak problem se najde rešitev!